May 27, 2021
ΜΠΟΥΦΕ
0
0
0
Δεν είναι μόνο τα καταστήματα λιανικής που πρέπει να προετοιμάζονται για τη Black Friday. Τα εστιατόρια θα πρέπει επίσης να σκεφτούν τρόπους να επωφεληθούν από τους βιαστικούς ρυθμούς των πωλήσεων. Ακολουθούν πέντε τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη Black Friday στην επιχείρησή σας.
Αυτές τις μέρες, οι αγορές με δωροκάρτες αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή καταναλωτισμού. Επίσης αποτελούν το τέλειο δώρο όταν δεν ξέρετε τι να αγοράσετε σε κάποιον. Παρόλο που οι δωροκάρτες όλων των τύπων είναι δημοφιλείς, οι δωροκάρτες επιχειρήσεων εστίασης κυριαρχούν και αντιπροσωπεύουν το 34,8% των πωλήσεων δωροκαρτών σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης εστίασης, αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείτε τα χρήματα που ήδη ξοδεύουν οι καταναλωτές.
Ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τις πωλήσεις δωροκαρτών είναι να προσφέρετε χρηματικές κάρτες μπόνους όταν οι πελάτες αγοράζουν μια δωροκάρτα. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης αγοράσει μια δωροκάρτα αξίας 50€ , δώστε μια δωροκάρτα μπόνους 10€. Αδιαμφισβήτητα η κάρτα μπόνους των 10€ θα ενθαρρύνει τον πελάτη να επιστρέψει στην επιχείρησή σας αργότερα.
Ζητήστε από τους υπαλλήλους να προωθήσουν τις δωροκάρτες. Επίσης θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε μια μικρή διαφήμιση σχετικά με την προσφορά στο πάγκο εξυπηρέτησης και κοντά στο ταμείο.
Ένας άλλος τρόπος να προσελκύσετε τους αγοραστές της Black Friday είναι η συνεργασία με μία επιχείρηση λιανικής. Μπορείτε να επιδιώξετε μία αμοιβαία επωφελή συνεργασία, όπως η δημιουργία ειδικών προσφορών για τις αγορές και στις δύο επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, οι πελάτες μπορούν να δείξουν μια απόδειξη από την επιχείρησή σας και να λάβουν έκπτωση 10% από το κατάστημα λιανικής, και αντιστρόφως.
Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα special μενού για να προσελκύσετε τους πελάτες. Για παράδειγμα να φτίαξετε στοχευμένα cocktails με έξυπνα ονόματα όπως 'shopping sunrise', που μπορεί να είναι ένα παιχνίδι του παραδοσιακού cocktail “sunrise”, αλλά με ρούμι.
Παρόλο που η τρέλα των αγορών της Black Friday προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία για αύξηση των πωλήσεων, είναι επίσης μια ευκαιρία προσφοράς. Θα μπορούσατε να δωρίσετε ένα ποσοστό των κερδών σας από το Σαββατοκύριακο αγορών σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα στην κοινότητά σας. Αυτό όχι μόνο φέρει περισσότερους ανθρώπους μέσα στην επιχείρησή σας, αλλά ταυτόχρονα ωφελεί την τοπική σας κοινότητα, οπότε είναι μία win-win συνθήκη για όλους.
Για οποιεσδήποτε προσφορές της Black Friday θέλετε να διαφημίσετε, θα χρειαστεί να κάνετε κάποιες προωθητικές κινήσεις προκειμένου να επικοινωνήσετε στο κοινό τις προσφορές σας. Αδιαμφισβήτητα, ο καλύτερος τρόπος για να διαδώσετε τις προσφορές σας είναι μέσω των κοινωνικών μέσων. Όσο πιο γρήγορα μπορείτε να κάνετε το άλμα στη χρήση προωθήσεων μέσω των κοινωνικών μέσων, τόσο το καλύτερο. Χρησιμοποιήστε τις σελίδες κοινωνικών μέσων (Facebook, Twitter, Instagram κ.λπ.) για να διαφημίσετε ειδικές προσφορές και να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες. Επίσης μπορείτε να δημοσιεύσετε κωδικούς έκπτωσης ή να δημιουργήσετε ένα μοναδικό δικό σας hashtag και να ζητήσετε από τους ακόλουθούς σας να συμμετέχουν ανεβάζοντας φωτογραφίες.
Επίσης, μην διστάσετε να προωθήσετε έναν μικρό διαγωνισμό, ζητώντας από τους πελάτες να συμμετέχουν (like, share) προκειμένου να κερδίσουν για παράδειγμα μια δωροκάρτα 25€. Εάν συνεργάζεστε με κάποια άλλη επιχείρηση, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε μαζί τους και στα κοινωνικά μέσα. Η προσθήκη ετικετών και η αναφορά μεταξύ τους θα δώσουν και στις δύο επιχειρήσεις μια ευρύτερη προσέγγιση κοινού και μερικούς πιθανούς νέους πελάτες.
Τέλος, μια τελευταία προσέγγιση για να επωφεληθείτε πλήρως από το πανδαιμόνιο αγορών είναι να επεκτείνετε τις προσφορές της Black Friday μέσω της Cyber Monday.
Διατηρήστε το ενδιαφέρον των πελατών παρατείνοντας τις ειδικές προσφορές σας καθ 'όλη τη διάρκεια των πέντε ημερών. Ακόμη και αν οι καταναλωτές ψωνίζουν ψηφιακά, συνεχίστε να τους δελεάζετε να προσέλθουν στην επιχείρησή σας με μπόνους και ειδικές προσφορές για, παραλαβή ή παράδοση.
Συνολικά, ο στόχος των προωθητικών κινήσεων των επιχειρήσεων εστίασης κατά τη διάρκεια της Black Friday είναι η ενίσχυση της σχέσης μεταξύ της επιχείρησης και του καταναλωτή για την επόμενη περίοδο. Οποιεσδήποτε ιδέες marketing αποφασίσετε, βεβαιωθείτε ότι εξυπηρετούν την πελατειακή σας βάση και αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της επιχείρησής σας.
Πηγή:https://pointofsale.com/7-black-friday-restaurant-promotions-that-will-boost-sales/